Outletové centrum Fashion Arena působí na českém trhu úspěšně již jeden a půl roku

První outletové centrum v Praze, Fashion Arena, bylo otevřeno 15. listopadu 2007. Od té doby jej navštívily více než 2 miliony zákazníků, kterým je aktuálně k dispozici 74 obchodů se značkovým zbožím. Outletový prodej se setkal s pozitivní odezvou i u zástupců renomovaných značek, kteří ve Fashion Areně mají vlastní prodejny. Zájem nájemců o další obchodní jednotky se odráží v zahájení výstavby druhé fáze centra, jenž začne ještě v letošním roce s plánovaným dokončením v roce 2010.
Na podzim roku 2007 zahájila Fashion Arena provoz se 36 obchody se značkovým zbožím, ale již v prvním půlroce fungování centra se jejich počet zvýšil o více než tři desítky. Mix nájemců zahrnuje jak renomované zahraniční, tak české značky, pokrývající široké spektrum zboží od módy, sportovního oblečení, obuvi, bižuterie, až po hračky a elektrospotřebiče. Zboží z dřívějších kolekcí se prodává se slevou 30 % - 70 % z původní ceny zboží.
"Již první měsíce ukázaly, že vybudování outletového centra na okraji Prahy s výbornou dopravní dostupností, byl dobrý tah. Zákazníci přišli nakupování v outletu na chuť, do Fashion Areny se vracejí a doporučují ji svým známým", uvedl jeden z vlastníků centra, generální ředitel TK Development, Thomas H. Villadsen.
Benefity působení v outletovém centru do něj v posledních týdnech a měsících přivedly další nové značky, např. zavazadla Samsonite, obuv Ecco, sportovní oblečení Hannah, móda IC Companys (např. značky Jackpot & Cottonfield a In Wear), exkluzivní francouzská dámská móda Paris Women, džínsové oblečení Rifle Jeans a sportovní vybavení Salomon Wilson.
Dobře fungující outletové centrum oceňují i zástupci značek, které jsou ve Fashion Areně zastoupeny. "Náš obchod v outletovém centru Fashion Arena je prvním ve střední a východní Evropě a s jeho výsledky jsme velice spokojeni. Čeští zákazníci přijali koncept outletového nakupování rychle za svůj a my proto máme možnost doprodat předchozí kolekce. Profitabilita našeho obchodu ve Fashion Areně je srovnatelná s výsledky našich klasických obchodů, což samozřejmě vnímáme velmi pozitivně", uvedl ředitel zastoupení luxusní skandinávské bižuterie DYRBERG/KERN, Michael D. Christensen.
Výhody provozování outletového obchodu potvrzuje i ředitel zastoupení značky FESTINA, prodávající kvalitní švýcarské hodinky, Karel Janeba: "Od umístění naší prodejny do outletového centra Fashion Arena jsme si slibovali důstojný odprodej našich starších kolekcí a v tomto duchu splnilo plně naše očekávání."
"Sladění vizuálu centra na outdoorové prezentaci spolu s tím, jak vypadají vizuály ve výlohách zastoupených firem, to je něco, co toto centrum jednoznačně staví nad centra ostatní. Centrum se snaží pracovat s prodejnami tak, aby neustále přinášely zákazníkům nové a nové podněty a jak vím z ohlasu našich zákazníků, Fashion Arena se díky celkové vyváženosti nabídky a díky neustálým novým nákupním impulsům stala pro řadu z nich první instancí při úvahách o eventuálním nákupu. Za firmu Salamander ČR tedy velmi rád konstatuji naprostou spokojenost s fungováním centra a nezbývá mi než držet palce všem zúčastněným při zvládání dostavby centra, která mu jistě prospěje", dodává jednatel společnosti SALAMANDER Czech Republic, Jan Novák.
V roce 2010 otevře Fashion Arena dalších 36 obchodních jednotek - 26 jich dotvoří ovál (tvar centra) a 10 malometrážních obchodů vyroste vedle dětského hřiště. Nové obchody druhé fáze zaberou pronajímatelnou plochu o velikosti 7 200 m2, výše investic dosáhne 160 mil. Kč.
Více infomrací naleznete zde.